CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

ALHAMDULLILAH.

Smiley & sad faces Pictures, Images and Photos



salam semua,
menulis dalam keadaan pening..harap ape yg aku tulis ni x melalut la..
pagi ni berat je kepala nk bangun tuk semayang..tp digagahkan jugak bangun sbb kewajipan aq sebgai muslim.huhu.pas abis menunaikan solat terus aq berbaring kembali..then terpikir..aq demam ke ar..aduishh..tppagi td makan nasi lemak smpai abis..huhhu..ok2..then smbg tido balik..time 2 badan dah x larat..itu bermaksud aq sudah demam..puas aq menghabiskan waktu ku di atas katil...mmg time 2 lena la..tp rasa penat la plak asyik tido je kan..bila smpai tghari..aliah kejutkan sruh makan tghari..makanan tghari hanya dimamah sedikit ajer..kerana time aku mau tido lg..x larat seyh..arghh..then mama offer ubat demam..time 2 mmg alasan la aku bagi..adilah kurang minum air ni mama..sbb 2 demam..lgpun adilah selalu demam sehari je..x lama..ok fine..then berjaya mengelak dr makan ubat..(gembira smpai guling smbil disaksikan aliah)hahhaaha..then,minta aliah amikkan kain yg basah letak kat kepala bg sejuk skit..dia buatkan..hehehe..aku tido lg.yeahh..then ptg mama paksa makan ubat coz sngt nmpk demam nye..then terpaksa la makan ubat..hhahha...ptg 2 jugak aq dah sihat..malam plak aku kembali on9 fb n berblogging..mama plak bilang..jgn lama2 sngt on9..nnt pening..ok mama..arini adilah tido awal..skrg aku sihat dari demam..thx mama,aliah,ayah n aizat coz bnyk membantu arini


Demam Pictures, Images and Photos
(keadaan apabila demam)


notakaki
1.melakukan perkara yg tertunggak harini sbb aku demam..
2.rajinkan2 diri minum air yg banyak..

adilah=sentiasa menjaga kesihatan tuk melakukan aktiviti yg menggembirakan..ALLAH sentiasa menguji hambanya bersabar didalam apa jua keadaan..

No comments:

Post a Comment

 
Free HTML Blog 4u