CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 12, 2010

hidup ini tidak akan bosan klau kita melakukan benda yg kita suka

salam semua,
mengharungi hari yg menggembirakan.selepas mendapat suntikan(kenapa mesti suntikan,x apalah)dan curahan semangt yg melimpah ruah.
tersenyum sampai nk buat putaran bumi dengan senyuman.
eh,kau boleh ker?
ketawa..

hari ini aku bangun dengan penuh semangat nak buat kek carrot..fuyuhh..semangat tul aku nak buat kek..semalam tido salah ke??(tgh pikir)"..;p..hehehe..tp x de la bangun2 terus buat kek..kemas2 umah2 dulu..tolong mama siapkan sarapan pagi dulu..

sarapan
1.nasi lemak.
2.sambal ikan bilis.
3.susu(untuk kesihatan,mama bilang seyh)
4.air suam..

ok,apabila kerajinan menjelma(pergh,menjelma..ingt hantu ker).x de la..time 2 panggil semua..jom2 kita buat kek sama2..mama mana resepi..ok.jom buat..bhan2 ada..mulalah aku kalot menyediakan bahan2 dia..mudah la buat kek carrot ni..hehe..so,sapa2 yg nak buat,teringin,terliur aku cerita pasal kek ni..korng cuba la tgk kt page ni http://www.myresipi.com/top/detail/368..mmg jadi la..ok..

gambar aku punya hasil..x leh diupload lg..x tahu ape dah jadi download blog ni...mungkin jelous dengn kek aku..so,malu nak terima..aishh..sabar ok..relax..pergi spa dulu k..hehe..nnt dtg tgk..

petang td dpt msg dr chatbox kat fb..salah seorng komander ckp..''jangn lupa masuk level.jgn quit""..thx komander..ingtkan ..bkn mudah nk jadi komander..so,syukur..anda dpt harunginya adilah..hehhe..

notakaki ,
1.siapkan jadual klas tuk next sem ok..
2.mulakan hari anda dengan senyuman.
3.lakukan perkara yg penting dulu..
4.tambahkan ilmu didada dengan membaca n belajar.
5.sentiasa pertingkat kekurangan diri..

ADILAH=Mahu melalui suatu hari yang sangat menggembirakan. Ah, aku cuma mahu tersenyum sahaja, kerana itu lebih menguatkan aku untuk bangun dan bangkit seperti seorang panglima.

No comments:

Post a Comment

 
Free HTML Blog 4u